Menu

מרכזיית IP

מרכזיית VoIP

זהו ראשי תיבות של "מרכזית סניף פרטית" וזו מערכת טלפונית הכוללת מגוון תכונות כולל דואר קולי, ניתוב שיחות ושיחות ועידה קוליות. אחד היתרונות העיקריים של מרכזיית VoIP הוא העלות המופחתת.

מרכזיית IP הפכה לפופולרית יותר כאשר חברות פונות למערכות טלפון מתארחות במקום להתקין חומרה יקרה.

מרכזיה בענן

המרכזיה בענן היא מערכת מבוססת תוכנה, הפועלת על הענן ומספקת שירותי תקשורת לפי דרישה למשתמשיה.

מרכזיות IP משתמשות ב-VoIP כדי לספק מגוון רחב של שירותי תקשורת כולל קול, SMS, ניהול שיחות, הקלטת שיחות ועוד.

מרכזיית IP מבוססת בדרך כלל על טכנולוגיות וירטואליזציה כגון Xen או VMWare לאירוח שרתי VoIP כגון Asterisk.

מרכזיית IP

מרכזיות

המרכזיה מבוססת הענן מאפשרת לך למקם את מערכת הטלפון המשרדית שלך בכל מקום בעולם. זה מבטל את הצורך בטלפון קווי, וחוסך לך כסף על עלויות התקנה ועמלות חודשיות.

מרכזיה (Private Branch Exchange) היא מערכת טלפון המאפשרת לבצע שיחות טלפון בין שלוחות שונות או קווים חיצוניים אחרים. מרכזיה בענן אינה דורשת התקנת חומרה או כבלים, מה שקורה לרוב בפתרונות מסורתיים באתר. זה הופך אותו לפתרון טלקומוניקציה מושך עבור אלה שאין להם מספיק מקום לרכיבי חומרה וחיווט, ומאפשר להם לפנות שטח משרדי שהיה תפוס על ידי מערכת מרכזיות בגודל מלא.

מלבד היכולת שלו לחסוך לך כסף בעלויות התקנה ותשלומים חודשיים, יתרון נוסף של פתרון טלפון מסוג זה

מרכזיות בענן

מרכזיית ענן היא דרך טובה לשמור על צרכי התקשורת של החברה שלך על מערכת מרכזית אחת. ניתן לגשת למערכת זו באמצעות טלפונים, אפליקציות לסמארטפון או תוכנות מחשב.

PBX בענן הוא שירות המציע אפשרויות לחיבור וניהול קווי טלפון דרך האינטרנט ומספק דרך קלה לעסקים לקבל מספר קווי שיכול לעבוד מכל מקום.

לעסק יש כמה יתרונות עם מרכזיית ענן כמו גישה מכל מקום, מדרגיות של המערכת, עלויות נמוכות יותר של הפעלתה בענן ולא על החומרה שלו, ועלויות נמוכות יותר עבור דמי סיום שיחות מכיוון שהם מנוהלים ברמת הרשת. . עם זאת, אלה יכולים להיות גם חסרונות כמו איבוד תכונות ספציפיות למערכות מסורתיות.

חברות משתמשות במרכזיות כבר עשרות שנים כדי לספק לעובדיהן שירות טלפוני איכותי. עם האינטרנט, שוק המרכזיות התרחב לשירותי טלפון מבוססי ענן הנגישים כעת מכל מכשיר.

מרכזיה PBX

PBX בענן הוא בדרך כלל זול יותר ממרכזיה מקומית. עם הופעתה של תקשורת מבוססת ענן, ארגונים יכולים כעת לנהל את התקשורת שלהם באמצעות מערכת מתוחכמת של תכונות ותוכנה קלה לשימוש.

מערכות מרכזיות בענן גם אמינות יותר. הם מגובים על ידי מספר מרכזי נתונים, מה שהופך אותם לפגיעים פחות להפסקות שנגרמו על ידי אסונות טבע או שיבושים אחרים. למרכזיות ענן יש הרבה יתרונות לתקשורת ארגונית, אבל לא כל העסקים זקוקים לסוג זה של טכנולוגיה.