Menu

מספר מקוצר כוכבית

מספרים מקוצרים

מספרי טלפון מקוצרים כוכבית משמשים כדרך לעזור ללקוח עסקי בניתוב וניהול השיחות שלו.

ניתוב שיחות הוא התהליך שבו שיחות נכנסות מנותבות ליעד או לאדם המתאים. החלטת ניתוב שיחות מבוססת על המספר שחויג, השעה ביום, היום בשבוע, לוחות זמנים של החגים ועוד.

מספרי טלפון בכוכבית מאפשרים לקבל החלטות ניתוב שיחות המבוססות על יותר מסתם מספר שחוייג. המשמעות היא שעסקים יכולים להתאים אישית את חוויית שירות הלקוחות שלהם על ידי התאמת אופן הטיפול בשיחות בהתאם למי שמתקשר אליהם.

כוכבית לעסקים

מספר כוכבית בטלפון לעסקים הוא דרך חדשה לחייג מספר טלפון. זוהי גרסה מקוצרת של מספר הטלפון המלא בן 10 הספרות.

זה מאפשר למשתמשים לחייג מספרים על ידי לחיצה על כפתור הכוכבית בלוח המקשים שלהם ולאחר מכן הזנת הספרות הראשונות של מספר הטלפון המלא בן 10 הספרות.

מספר הטלפון הכוכבית יכול לשמש גם לשיחות בינלאומיות וגם לשיחות מקומיות.

מספר כוכבית לעסקים

מספרי טלפון בכוכבית

מספרי טלפון בכוכבית קצרים, קל לזכור וניתן לחייג אותם בכמה הקשות בלבד.

הכוכבית (*) היא אחד הסמלים הנפוצים ביותר בשפה האנגלית. הוא משמש בדרך כלל כתו כללי לכל מספר או אות במילה. הכוכבית משמשת גם במתמטיקה לציון כפל.

כוכביות נמצאות בדרך כלל בלוח המקשים של טלפונים ניידים, מה שמקל עליהם לחייג עם מספר הקשות בלבד. הם משמשים גם חברות כדי להבחין בין מספר הטלפון שלהן למספרים דומים באותו אזור חיוג או מרכזיה.

מספר טלפון בכוכבית הוא מספר טלפון שמקוצר באמצעות כוכבית (*) כדי להחליף את הספרות של אזור החיוג.

מספרי טלפון בכוכבית משמשים לעתים קרובות עסקים וארגונים כדי לספק דרך קצרה ובלתי נשכחת יותר ללקוחות או לחברים שלהם להתקשר אליהם.

יש אנשים שמשתמשים במספרי טלפון בכוכבית גם עבור הטלפונים האישיים שלהם. לדוגמה, לאנשים שגרים באזור עם קידודי חיוג רבים עשויים להיות מספר טלפון ארוך ומבלבל שמקשה על הזיכרון. במקרה זה, ניתן להשתמש בכוכבית במקום מספר הטלפון המלא בן 10 הספרות, כך שיהיה קל יותר לאדם לזכור את המספר שלו.

מספר כוכבית לעסקים

מספרי טלפון בכוכבית הם סדרה של מספרים שניתן לחייג אליהם כדי לייצג מספר טלפון ארוך יותר.

זהו סוג של קיצור למספרים, בדרך כלל באמצעות מקש * בטלפון. הכוכבית משמשת מכיוון שהיא הסמל היחיד שאי אפשר לטעות בו בשום תו אחר.

ניתן להשתמש בכוכבית בשתי דרכים שונות:

* הראשון הוא כאשר אתה רוצה לחייג אזור חיוג ואת המספר, אבל לא יודע את הקידומת או רוצה להימנע מלומר אותו בקול. זה נקרא "כוכב-אפס-כוכב".

* הדרך השנייה היא כאשר אתה רוצה לחייג שלוחה במערכת הטלפון שלך ולא יודע מה זה או לא רוצה להגיד את זה בקול רם. זה נקרא "כוכב-כוכב אחד

מספר כוכבית

מספרי טלפון בכוכבית הם הדרך החדשה להפוך מספרי טלפון לקלים יותר לזכור.

בעבר הוקצו מספרי טלפון עם מספר תלת ספרתי ומספר בן שבע ספרות. שלוש הספרות הראשונות הוקצו על סמך קידומת החיוג וארבע הספרות האחרונות הוקצו על סמך לאיזה קו אתה רוצה להתקשר. מערכת זו הקשתה על אנשים שאינם גרים בצפון אמריקה לזכור מספרים.

כעת, כוכבית היא דרך חדשה להקצאת מספרי טלפון המאפשרת עד שש ספרות עבור אזור חיוג ועד 10 ספרות עבור קו. זה מקל על אנשים שאינם בצפון אמריקה או במדינות אחרות עם מערכות דומות לזכור את מספר הטלפון שלהם מכיוון שהם יכולים להשתמש באותו דפוס כפי שהם עושים במדינה שלהם.